lördag 8 maj 2010

Hur mycket påverkar en blöt kväll: Test 1.

Kommer att genomföra ett test på mig själv i helgen. Idag väger jag mig på gymmet och noterar det. Ikväll kommer jag sen att äta gott (alltså mindre bra) och dricka öl tills jag stupar. Det är Lördag och på Lördagar har jag min paus i vardagen. Då njuter jag av livets goda. En dag i veckan gör att jag kan se fram emot träningen på annat sätt. Men, testet går ut på följande.

Jag väger mig idag mitt på dagen och noterar det. Jag rundar inte av utan noterar den exakta vikten. Ikväll lever jag på, äter gott och dricker öl i mängder och väger mig sen imorgon ungefär vid samma tid som idag. 24h efter min första notering så får vi alltså beskedet om hur mycket eller litet en riktigt blöt kväll kan påverka din vikt på bara 24h.

Senare idag kommer också rapporter från intervallsträningen i Björnöbacken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar